ביקור בנכס, כל כמה זמן מומלץ ומה אנחנו רוצים להשיג?

במסגרת הסכם הניהול השוטף של חברת ”פלמינגו ניהול ואחזקות נדל”ן” עם בעלי דירות ונכסים, אנו מחויבים לביקור בנכס אחת לחצי שנה.
 

במהלך הביקור אנו מעוניינים להשיג מספר מטרות עיקריות:

• יצירת אינטראקציה עם השוכר – במטרה להראות לו כי יש מי שמפקח עליו.
 
• חידוש קשר עם השוכר – בניסיון לבחון אפשרות להארכת החוזה ושמירה על התשואה הקיימת.
 
• בחינת המצב התחזוקתי של הנכס – על מנת לוודא כי לא חלו שום ליקויים לעומת מצבו ביום חתימת החוזה המקורי (במידה וקיים פער כלשהו, אנו דואגים לעדכן את בעל הנכס, ולבחון האם מדובר בנזק שהינו חלק מבלאי טבעי ויחול עליו, או שמא מדובר בנזק שנגרם על ידי השוכר ועליו לשאת בעלויות התיקון עבורו).
 
• בדיקת תשלומי השוכר השוטפים לרשויות על בסיס אסמכתאות– ארנונה, מים, חשמל, גז. 
מטרות עיקריות ביקור בנכס, מתי מומלץ לבקר ובנכס ומה אנו רוצים להשיג
יצוין כי הביקור בנכס מתואם מראש ברוח טובה מול השוכרים. הביקור מתבצע בפועל על ידי צוות האחזקה המסור של פלמנגו, בעל ניסיון רב שנים בבחינת כל סוגי הנכסים, אשר מבצע את הביקור ביעילות ומהירות, בניסיון לשבש עד כמה שפחות את שגרת יומם של השוכרים.
 
הטיפ של פלמנגו: לשאלת מטרות עיקריות ביקור בנכס יש תושבה, ביקור תקופתי בנכס לא נועד להציק לדייר או להפוך למטרד עבורו, שכן ההפך הוא הנכון.
 
על הביקור להיעשות בדרך יפה ומכובדת, על מנת שהשוכרים ירגישו כי הם מתנהלים מול בעלי דירה או חברת ניהול, המגלים אכפתיות כלפיהם.
 
בנוסף, חשוב שהביקור ייעשה על ידי בעל מקצוע מנוסה, על מנת לשמור על מערכת יחסים ודינמיקה טובה עם השוכרים, כאשר המטרה הסופית הינה להאריך את החוזה השכירות מולם.
 

פלמינגו ניהול ואחזקות נדל”ן – פחות לחץ. יותר רווח.

אם חיפשת בגוגל, מטרות עיקריות ביקור בנכס, הגעתם למקום הנכון.

למה להשאר אדישים? פנו אלינו עוד היום והפעילו את הטייס האוטומטי!


× איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן