– מענה טלפוני לפניות לקוחות
– מתן מידע, ייעוץ, סיוע בפתרון בעיות והכוונה למחלקות הרלוונטיות
– טיפול בבקשות, שאלות ובעיות הלקוחות באופן מקצועי ויעיל
– רישום ומעקב אחר פניות הלקוחות במערכות המחשב הפנימיות
– זיהוי מגמות ובעיות חוזרות והעלאתן לידיעת הגורמים הרלוונטיים בחברה
– יצירת קשר עם לקוחות קיימים לבדיקת שביעות רצון ואיתור צרכים נוספים
– מתן שירות מעבר לצפי על מנת להפתיע ולשמח את הלקוח
– עדכון מאגרי המידע של הארגון עם פרטי הלקוחות
– השתתפות בישיבות צוות שירות הלקוחות