הדייר הביא שוכר חלופי? כל מה שעליכם לדעת!

הבאת שוכר חלופי לדירה היא עניין שבשגרה בשוק השכירות הישראלי, על אחת כמה וכמה בדירות המצויות בערי הפריפריה. 
חשוב לדעת כי כאשר דייר מביא שוכר חלופי במקומו, אין זה אומר כי הדייר החדש ממשיך בתנאי החוזה הקיים, אלא שמדובר למעשה בחוזה חדש לחלוטין!

הדייר הביא שוכר חלופי – אז מה חשוב להכיר?

את אותן הבדיקות שביצענו בתור בעלי הדירה עבור הדייר הקודם, יש לבצע גם עבור הדייר החדש, זאת במטרה לבחון את מוסר התשלומים שלו ואת מידת הרצינות שלו.
היעדר בדיקה מספקת עשויה להותיר אותנו עם עוגמת נפש גדולה.
כך למשל, אנו עלולים לגלות למורת רוחנו דייר שאינו עומד בתשלומים השוטפים, צובר חובות מול הרשויות, מעכב ואף מונע אפשרות להציג את הדירה בפני רוכשים או שוכרים פוטנציאליים והיד עוד נטויה.
כאן נכנסת לתמונה פלמינגו ניהול ואחזקות נדל”ן, חברת ניהול מובילה אשר תהא אחראית מצידה לנהל את הליך החלפת השוכר בצורה יסודית, תוך הקפדה על בדיקה איכותית שעשויה לחסוך צרות בעתיד.
הבחינה תכלול פרמטרים כמו – מצב פיננסי, רקע פלילי (כן/לא), שיחה אישית עם הדייר, בדיקת מקום העבודה שלו, שיחה עם בעלים קודמים שהשכירו לו דירה בעבר.
כל אלו ועוד נועדו לצמצם ככל הניתן את הסבירות כי הדייר החלופי שזה עתה נכנס לדירה ומולו חידשנו את חוזה שכירות, יתגלה כשוכר בעייתי.
הדייר הביא שוכר חלופי כל מה שעליכם לדעת - פלמינגו
פלמינגו אשר זוכה לייפוי כוח מלא מבעל הדירה לניהול הליכי השכירות מול הדייר החלופי, תזמן למעמד החתימה על חוזה השכירות גם את הדייר הנוכחי, על מנת לוודא את סיום ההתקשרות עמו (כבר היו מקרים בעבר בהם דייר שעזב דירה תבע את בעליה בטענה לחוזה כפול, משמע סיטואציה במסגרתה דייר חלופי החליף אותו, על אף שחוזה השכירות טרם הסתיים בפועל).
זה המקום להבהיר כי פלמינגו מספקת ערך מוסף לבעלי הנכסים והדירות ברחבי הארץ.
אנו מתחייבים להכניס לדירה אך ורק שוכרים איכותיים להם בוצעו בדיקות יסודיות לפני ולפנים.
אנו מאמינים בגישה לפיה ”אם יש ספק – אין ספק”.
כלומר, רק דייר שיעמוד בכל הקריטריונים הנדרשים יוכל להיכנס לדירה. אחרת, נדאג להמשיך במלאכת החיפוש עד למציאת דייר חדש ואיכותי.
*פלמינגו ניהול ואחזקות נדל”ן – פחות לחץ, יותר רווח*
 
קראו גם – טיפול מול הרשויות

למה להשאר אדישים? פנו אלינו עוד היום והפעילו את הטייס האוטומטי!


× איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן