מהם הפרמטרים הקריטיים ביותר לעסקה ראשונה

בעסקה ראשונה ישנם מספר פרמטרים שאם תקפידו עליהם יהיה לכם הרבה מאוד ביטחון ושקט נפשי בעסקה.
אם לא תקפידו עליהם ייתכן ותיכנסו ללחצים מיותרים והפסדים כספיים מיותרים!

חשוב לי לציין שבמקרים מסויימים אני אומר לתלמידים שלנו שזה בסדר לעשות את העסקה הראשונה ולא להרוויח סכומים דרמטיים! אלא להרוויח כמה שקלים בודדים!

העסקה הראשונה במקרים רבים היא הדרך שלנו להכיר את התהליך של רכישת נדלן להשקעה.

העסקה הראשונה שלנו תיתן לנו את המידע הכל כך נחוץ לנו: אילו דברים כדאי לעשות ואילו דברים לא כדאי לעשות?! בעסקה הראשונה אנחנו בעיקר נלמד, נלמד ונלמד!!!

הכסף הוא חשוב בעסקה הראשונה! אבל הוא לא הכי חשוב!

כמובן לעולם לא אמליץ להיכנס לעסקאות הפסד! אבל שוב אני חוזר ואומר, גם אם הרווחים הם לא דרמטיים זה עדיין בסדר גמור! הכל לטובת התהליך!!

אז בואו נתחיל:

הפרמטר הראשון שנדבר עליו

מיקום: בעיקר בעסקה הראשונה אני ממליץ לקנות השקעה בריאה! לקנות השקעה במיקום מרכזי, לקנות השקעה שכירה וסחירה! אני אסביר: דווקא בעסקה הראשונה אנחנו נרצה להיות בטוחים שבכל רגע נתון נוכל להשכיר את הנכס בקלות ובכל רגע נתון נוכל למכור אותו.

לכן, נקנה במקומות מרכזיים ואיכותיים את העסקה הראשונה שלנו וכך נחסוך הרבה מאוד לחצים!

פרמטר שני

קומה: שוב אני חוזר ואומר, אני מדבר בסרטון זה על העסקה הראשונה בלבד ובעסקה הראשונה חשוב שנעשה את השקעת הנדלן שלנו בקומה נוחה! לא בקומה האחרונה!!

נעדיף לקנות נכס בקומה 1 או בקומה ה-2 או בבניין עם מעלית על מנת להיות בטוחים שנוכל תמיד להשכיר או למכור את הנכס!

פרמטר מספר 3

נראות הבניין: חשוב מאוד לבדוק את נראות הבניין, לוודא שהבניין נקי ומסודר, נבדוק שיש אור במדרגות, וועד בית מסודר וריח טוב! כל אלו יגרמו לנו לתחושה טובה ולתחושה שיש פה מישהו שדואג לבניין ושאפשר לדעת בוודאות שהשוכר הפוטנציאלי שלנו או הקונה הפוטנציאלי שלנו יתרשם מהבניין לפחות כמו שאנחנו מתרשמים! שוב אני חוזר ואומר, מדובר בעיקר על העסקה הראשונה!

**בנוסף לשלושת הפרמטרים הללו, כמובן שתמיד נוודא פרמטר של מחיר ונוודא באופן קפדני שאנחנו עושים עסקה במחיר נכון! מהו מחיר נכון?!

מחיר שאנחנו יודעים בוודאות שנוכל למכור את הדירה במידת הצורך!

מהו מחיר טוב?! מחיר שאנחנו יודעים בוודאות שנרוויח עליו!

שימו לב שההמלצה שלי בעסקה הראשונה הוא להיצמד לשלושת הפרמטרים שציינתי וזה אפשרי לחלוטין לעשות עסקה גם “רק” במחיר נכון! הכל לטובת התהליך ולטובת הלמידה שלך!

למה להשאר אדישים? פנו אלינו עוד היום והפעילו את הטייס האוטומטי!


× איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן