פתרונות ניהול נדל”ן לבעלי דירות המתגוררים בחו”ל

ניהול ופיקוח על עבודות שיפוצים מרחוק

חברתנו מספקת שירותי ניהול ופיקוח מלאים על פרויקטי שיפוצים בנכסים של לקוחות הנמצאים בחו”ל. אנו מתאמים את כניסתם המוסדרת של קבלני משנה וצוותים מקצועיים על פי לוח זמנים מוגדר. צוותינו אחראי על איתור, מיון וגיוס של אנשי מקצוע מוסמכים לביצוע מגוון העבודות הנדרשות, כגון הרכבת רהיטים, התקנת מוצרים ואביזרים שונים. בנוסף, אנו מנהלים את הלוגיסטיקה המלאה של אספקת תיאום אספקת חומרי בנייה, רהיטים וציוד. בקרה סדירה על איכות העבודות המתבצעות, כדי להבטיח תוצאה גבוהה..

הכנת הדירה להשכרה

לאחר יציאת השוכרים, אנו מבצעים סקירה מפורטת של הנכס כדי להעריך את מצבו. אנו מארגנים שיפוץ קוסמטי או יסודי במידת הצורך. בנוסף אנו רוכשים ומתקינים רהיטים וציוד ביתי חדש על פי בקשת הלקוח. כמו כן, אנו מבצעים ניקיון מקצועי של הדירה לאחר השלמת העבודות, כדי להכין את הדירה להשכרה במצב הטוב ביותר.

תיעוד מצב הנכס

אנו מכינים תיעוד מקצועי ומפורט של כלל הרכוש בכל חדר ופינה, באמצעות צילום תמונות וסרטונים. חומרים אלו משמשים למעקב שוטף על מצב הנכס ומועברים באופן סדיר ללקוח. כל שינוי יתועד באופן מקיף.

איתור דיירים

צוות השיווק שלנו מנוסה בפרסום וקידום מקצועי של מודעות להשכרה בפלטפורמות שונות. צוות הסוכנים שלנו מקיים הצגות של הכנס לדיירים פונטציאלים. תהליך האיתור והמיון של השוכרים כולל בדיקה יסודית של רקע, מסמכים ומצב כלכלי. לאחר אישור הבעלים, אנו חותמים על חוזי שכירות מחייבים ודואגים לרישום כחוק.

טיפול ברשויות

טיפול מלא של כל תשלומי הארנונה והמיסים כולל ארגון ובדיקה תקופתית וחילוף מונים. אנו מזמינים טכנאים לביצוע עבודות תיקונים ומניעה ופותרים את כל סוגיה שעולה עם השירותים העירוניים האחרים.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

למצוא דירה להשכרה

כותבים ומדברים נדל"ן
בבלוג של פלמינגו

× איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן